BESTELLEN EN BETALEN

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote winkelmand knop. Als je de bestelling plaatst met je Gowobo-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Dit doe je in Mijn account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m retourneren via het online retourformulier.

Heb je geen Gowobo-account? Dan ben je het snelst geholpen via mail of telefonisch. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Kan ik een VVV-bon inwisselen bij Gowobo.nl

Ja je kunt verschillenden cadeaubonnen bij Gowobo.nl gebruiken, onder andere de VVV-bon.

VERZENDEN EN RETOURNEREN

Gowobo.nl doet niet aan dropshipping. Wij versturen al onze producten direct vanuit onze eigen maagzijn in Nederland.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen. Je kunt je bestelling ophalen bij ons op kantoor op de minckkelersstraat 7, 5916 PE te Venlo. Het is mogelijk om contant of met de pin te betalen. Voor het ophalen van producten, adviseren wij je voor de zekerheid eerst contact op te nemen telefonisch of per e-mail i.v.m. voorraad.

  1. Controller de Track & Trace code van het pakket. Niet alle pakkete krijgen een track en trace.
  2. Controller het bezorg adres. Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
  3. Controller de brievenbus. Veel van onze bestelling worden als brievenbuspakket verstuurd. Het kan ook zijn dat je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.